POWRÓT DO
STRONY
GŁÓWNEJ:
kliknij: www.elagawin.pl ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ela
Gawin
LIST OTWARTY DO FIRMY ORANGE: 12.II. 2007,
poniedziałek
SZANOWNI PAŃSTWO...
Mam duży problem, bo straciłam kilkanaście dni temu mój numer telefonu
0501 926 721 - podjęłam działania wyjaśniające w tej sprawie - wysłałam
pisama do zarządu Orange. Dzisiaj dostałam odpowiedź z biura obsługi
klientów, że odzyskanie numeru jest nie możliwe... Opisuję ten problem
szczegółówo dalwej.
MAM AWARIĘ NUMERU:
Mój numer Orange 0501 926 721 nie działa, bo zapomniałam
uzupełnić kartę i wyłączono go (usunięto z systemu Orange). Dzisiaj
dostałam
odpowiedź z Warszawy w sprawie reklamacji tej sytuacji - że nie można
nic zrobić. Korzystam tego numeru od 8 lat. Nie mogę sobie pozwolić
na jego stratę. W styczniu br odebrałam kilka tysięcy reklam z
drukarni z tym numerem i jest on na setce ulotek, reklamach i witrynach
www które produkowałam w latach 1999 - 2007 (reklama działalności,
którą
prowadzę - Agencji Reklamowo - Fotograficznej i mnie jako
osoby).
Prawie codziennie ktoś dzwoni na ten numer a potem na stacjonarny numer
mojego biura i ma do mnie pretensje dlaczego ta komórka nie działa...
Jego
blokada utrudnia pracę mnie i wielu osobom. Blokuje działania Banku
Twarzy, który prowadzę, utrudnia pomoc w szukaniu pracy dla naszych
modeli i statystów
i pracę nad naszymi imprezami. W lutym i marcu mam dwie
duże imprezy fotograficzne, także pod tym kontem wydrukowaliśmy już
mateiały -
jak się dzisiaj okazuje - z niedziałającym numerem... Kolega informatyk specjalizujący się w
systemach
telefonicznych tłumaczył mi, że dla właściciela sieci wszystko jest
możliwe.
Niestety w piśmie, które dostałam od Państwa pisze że to jest nie
możliwe, bo nie zakłada tego
regulamin. Bardzo się tym martwię...
Podjęłam decyzję o wysłaniu kolejnego odwołania w tej sprawie do
Państwa.
Postanowiłam też równolegle podjąć kampanię - zmierzającą do rozwiąznia
mojego problemu. Jej elementem jest załóżenie tej strony, którą
reklamują w internecie. Planuję nterwencję w zarządzie Orange w Angli,
u
partnerów Orange, kontakt z prasą - mediami, w fundacjach ochrony
konsumentów itp. Co prawda nie mam wiele czasu na te wszystkie
działania.
Ale
zaczęłam je powoli podejmować...
Wczoraj wysłałam maile wszystkim znajomym o tym jak dużym stresem jest
dla mnie ta sytuacja:
MOJE LISTY MAILOWE DO
ZNAJOMYCH O UTRACIE NUMERU: www.elagawin.pl/telefon
Nie mam środków, żeby zapłacić Państwu 700 zł za
przywrócenie numeru. Ale i tak nawet nikt tego nie proponuje proponują.
Wolałabym
zamówić z tym numerem jakiś droższy abonament. Na dzień dziejszy moje
studio pracuje tylko na
swoje koszty... Tym bardziej strata jednego numeru, w który wiele
zainwestowałam jest dużym problemem i przykrością. Osobiście
uważam, że zasługujemy na pomoc w tej sprawie...
Nie mam do Państwa pretensji, przeciwnie cenię Waszą firmę i usługi.
Kupiłam mopim rodzicom telefony w Państwa sieci. Jestem pewna, że
odzyskanie mojego numeru
jest możliwe, tylko muszę dotrzeć do decydentów Orange... mam po prostu
wrażenie, ze odwołania w biurze obsługi klientów są rozpatrywane
mechanicznie. A ja chciałam dotrzeć z tym apelem do Waszego zarządu.
Wierzę
w
to, że ten mail albo jakiś inny list, który jeszcze wyślę naprawi
tą sytuację.
Czytałam na forach dyskusynych, że wiele osób przeżyło podobny dramat -
utratę numeru bez szansy jego odzyskania. Myślę, że tą zasadę warto
zmienić, bo uderza w Państwa klientów. Nr telefonu podaje się
znajomym, przyjacielom, w kontaktach zawodowych, klientom itp. Jego
utrata to ogromny stres dla każdej osoby. Państwa firma ma wizerunek
korporacji która interesuje się losami swoich klientów i dba o ich
szczęście, zdjęcia w Waszych reklamach pokazują ludzi uśmiechniętych i
zadowolonych, widoczne jest przesłanie, że ważny jest dla Was każdy
konsument, bez względu na to ile zostawia u Was w kasie. Że ważny jest
człowiek i jego problemy... Żę liczy sie wizerunek firmy i jej oferta.
Wierzę więc, że mój apel zostawnie więc pozytywnie przyjęty. Zwłaszcza,
że w moim przypadku utrata numeru to stres i kłopot dla wielu osób i
dla działalności mojej firmy która w wielu plaszczyznach nie jest
komercyjna ale prospołeczna. Nasza agencja jest instytucją pożyteczną
społecznie, liczymy na Państwa wsparcie... Nawet dzisiaj pomogłam
jednej z krakowskich szkół w organizacji pokazu audiowizualnego -
przekazując do prezentacji bezpłatnie nasze zdjęcia o Krakowie.
Poświeciłam czas w organizację tej akcji. Chętnie pomagam innym, ale ja
też chciałabym, żeby ktoś mnie pomagał... Taki jest konieczny mechanizm
naszej pracy. czy pomogą mi Państwo?
Dalej załączam pismo, które wysłałam dzisiaj do Waszego zarządu. A na
końcu tego pliku - podaję moje pomysły reklamowe - co mogą Państwo
zmienić i na co zwrócic uwagę w swojej działalności...
Na tej stronie podaję moje dane i dane firmy którą prowadzę. Co
jakiś czas będę dodawać komentarze jak rozwija się ta sprawa...
Bezpośredni kontakt telefonicznydo mnie: 0606 285 176, nr do mojego
studia na Bracką: 012-421 22 94, nr domowy: 012-269 45 32
- Ela Gawin
fotograf - spec. ds. reklamy
Piszę ten list do moich znajomych z próbą o
pomoc. Proszę wyślij ten
list komuś kto ma dobry kontakt z firmą Orange lub zna kogoś z
zarządu... __________________________________________________________________________________
Nad. Elżbieta Gawin dziennikarz
– spec. ds.
reklamy
Agencja Reklamowo- Fotograficzna „EG STUDIO”
Kraków .12.I. 2007
rok, poniedziałek
ZARZĄ ORANGE I DZIAŁ REKLAMACJI POP
ORANGE
Polska
Telefonia Komórkowa Centertel sp. z o.
o. Ul. Skierniewicka 10 a, 01-230
Warszawa
PISMO
DO FIRMY ORANGE Z PROŚBA O POMOC W ODZYSKANIU NR 0501 926 721
Dzisiaj
(tj.
12.II.2007) dostałam pismo polecone z Biura Obsługi Klienta od Pani
Agnieszki
Rozpędowskiej, że nie da się przywrócić mojego numeru Orange POP, który
przez
pomyłkę straciłam (nie przedłużając w porę karty). Bardzo mnie to
zmartwiło… Mówiąc
szczerze byłam pewna, że pomogą mi Państwo w tej sprawie. Wielu
znajomych
tłumaczyło mi, że takie przywrócenie numeru to nie jest żaden problem
dla
operatora sieci komórkowej. Przez minione 3 tygodnie bez tego numeru,
ciągle
muszę wszystkim tłumaczyć dlaczego ten numer nie działa… Państwa odmowa
oznacza
dla mnie ogromne problemy i stres. Boje się, ze ta decyzja może
oznaczać nawet upadek
mojej firmy. Oraz utratę mojej wiarygodności. I kłopoty osób dla
których
pracuję…
Dlatego ponawiam moje odwołanie w tej
sprawie. Zależy mi, żeby to pismo trafiło do zarządu Orange. Numer ten
jest mi
bezwzględnie potrzebny do pracy. Proszę o wyjątkowe potraktowanie.W
styczniu
2007 odebrałam z drukarni 20 000 reklam z tym numerem, które
rozprowadzam,
ta strata numeru to dla mnie ogromny problem. Także dla osób i firm
które
reprezentuję. Proszę o skierowanie
mojego odwołania do zarządu sieci Orange. A nie rozpatrywanie go tylko
na
poziomie Biura Obsługi Klienta. Czekam na Państwa odpowiedź. Będę też
już od
dzisiaj - na własną rękę - szukać pomocy w zarządach biznes partnerów
Orange
(za granicą, w Telekomunikacji Polskiej i w innych firmach).
Zaplanowałam, też,
że będę pisać w tej sprawie do gazet i mediów, z prośbą o wsparcie i
pomoc w
dotarciu do Państwa zarządu (jestem dziennikarzem i tak raz w miesiącu
kontaktuję się z wieloma mediami wysyłając im materiały do druku). Ktoś
musi mi
pomóc w tej sprawie… Uruchomiłam specjalną stronę www na ten temat:
Kopia pisma
do Państwa: www.elagawin.pl/orange
Nie mam do Państwa
pretensji, rozumiem, że
to dodatkowy problem, włączenie takiego numeru. Jednak z drugiej strony
informatyk
specjalizujący się w systemach sieci telefonicznych tłumaczył mi
ostatnio w
Biurze Ochrony Konsumentów, gdzie byłam z powodu straty ww numeru
Orange - że
tak naprawdę ponowne włączenie mojego numeru przez Orange to kwestia 3
minut
pracy informatyka i tego by dostał
takie polecenie od swojego przełożonego. Udało mi się też dotrzeć do
informatyka pracującego dla brytyjskiego Orange, który mówi, że
uruchomienie
mojego numeru to żaden problem, a przeszkodą są tylko Państwa zasady a
nie
ograniczenia systemu informatycznego. Rozumiem, że Państwo nie
praktykują
odzyskiwania numerów, skoro taki jest mechanizm regulaminu. Jednak moja
sytuacja jest zupełnie indywidualna. W ostateczności pozostaje też
opcja
przyporządkowania mi tego numeru gdy wróci automatycznie do systemu za
12-30
mięsięcy (zablokowanie go dla mnie). Nie muszę chyba czekać tak długo…
Bardzo
proszę o ponowne przeanalizowanie mojego problemu. Pozwolę sobie
przypomnieć
szczegóły:
W sobotę
27.I. 2007 –
17 dni temu stwierdziłam, że mój
telefon o numerze: 0501 926 721 nie działa. Zagapiłam się i nie
dokupiłam
karty – to numer POP i wymaga czasami dokupywania kart, żeby działał. W
salonie
Orange że minęło dwa tygodnie od terminu ostatniego dnia aktywności
tego numeru
i teraz mój numer 0501926721 jest usunięty z systemu (lub zablokowany).
Jak
ktoś do mnie dzwoni: zgłasza się informacja: nie ma takiego numeru.
Prowadzę działalność gospodarczą, jestem na
co dzień zajęta, nie
mam czasu sprawdzać niektórych terminów, przeoczyłam ten termin
konieczności przedłużenia aktywności karty mojeo telefonu. Nie
sądziłam, że może dojść do
blokady numerów. Miałam już dwa razy taką sytuację i w punkcie obsługi
Orange odblokowano
mi od razu ten sam numer. Dostaję od Was dużo reklam i sms-ów, sądziłam
że w
takiej sytuacji dostane jakąś wiadomość. Nie przypuszczałam, że
odzyskanie
numeru może być takim problemem… Dodam, że zaraz na drugi dzień po
wyłączeniu
numeru
interweniowałam w tej sprawie w salonie Orange. Okazało się, że jest za
późno
bo minęło 20 dni od dezaktywacji numeru. Dlaczego więc wyłączono numer
tak
późno? Przez to nie zorientowałam się w problemie i straciłam te 20 dni
na
reklamacje. Miałam już dwa razy sytuację utraty tego samego numeru
przez
niedokupienie karty i przywrócono numer po interwencji w salonie,
myślałam
więc, ze nie będzie problemu i tym razem. Gdybym zdawała sobie sprawę,
że
dojdzie do rzekomej utraty numeru zapisałabym we wszystkich notesach
datę
wygaśnięcia aktywacji. Gdy kupowałam ta kart.ę – razem a aparatem! 8
lat temu
wtedy był zupełnie inny regulamin w tej sprawie i inne zasady (to były
pierwsze
lata działania Idei w ogóle).
Proszę o pomoc w
odzyskaniu numeru, jak najszybciej, gdyż numer ten jest mi potrzebny do
celów
zawodowych. Korzystałam z niego przez ostatnich 7 lat, jest szeroko
rozreklamowany. Prowadzę w Krakowie działalność gospodarczą – Agencję
Reklamowo
- Fotograficzną. Od
działalności, którą prowadzę zależy praca nie tylko moja i
firmy, ale przede wszystkim praca wielu osób, gdyż prowadzę też między
innymi
Bank Twarzy – zajmuję się pośrednictwem pracy dla statystów, modeli i
aktorów. W
tej chwili straciłam kontakt z klientami. I nie mogę pomagać w szukaniu
pracy
potrzebującym młodym osobom, które się do nas zgłaszają. Jestem też w
trakcje
organizacji lutowej wystawy zdjęć o Krakowie i imprezy dla młodzieży w
tym
czasie, w klubie Squad, to działania charytatywne na rzecz społeczności
lokalnej. Mój unieruchomiony numer, na którym nie ma nawet sekretarki
przekreśla tą imprezę i naraża na straty finansowe mnie i jej
uczestników.
Mogłabym długo wymieniać inne problemy wynikające z faktu stracenia –
blokady
ego numeru. Pracuję na co dzień w zawodach: specjalisty ds. reklamy,
dziennikarza i fotografa. Z numeru tego korzystam wiele razy w ciągu
dnia dla
potrzeb zawodowych. Z góry dodam,
że
mam nadzieję, że Państwa pomoc nie będzie oznaczać dla nie dodatkowych
kosztów,
działalność którą prowadzą to małe studio i aktualnie mam większe
koszty niż
zyski. Dlatego tym bardziej brak telefonu jest dla mnie przykrością i
stresem.
Mogę najwyżej uregulowac jakąś opłatę w ramach której dostanę bezpłatne
minuty
i średniej wysokości abonament. Z góry dziękuję za pomoc…
MOJE
PROPOZYCJE ROZWIĄZANIE PROBLEMU:
1Jestem
zainteresowana podpisaniem z Wami
umowy abonenckiej i zmiany statusu tego numeru z POP na abonament na
firmę,
taki jak wykupiłam, dla mojej matki na nr 0502 675 5 79 (założony na
jej
nazwisko: Helena Gawin). Posiadam też trzeci numer u Was, który kupiłam
ojcu:
0502 082 474 (zarejestrowany na moje nazwisko) w trybie: MOJA
IDEA, też
chciałabym go zmienić na zwykły abonament na firmę. Zarówno POP jak i
MOJA IDEA
ma niewygodne warunki przedłużania karty lub limitu z korzystania
środków na
karcie (termin czasowy), co powoduje, ze mało korzystam z tych
telefonów. I nie
pamiętam tych zasad. 2.
Mogę zgodzić się nawet na wysoki abonament
3.
Mogą mi też Państwo przydzielić ten numer w trybie: numer na życzenie.
Jednak
nie stać mnie na 700 zł opłaty 4.
Liczę, ze firma Orange okaże życzliwość i poparcie mojej firmie i
działalności.
Proszę Państwa o pomoc i „sponsoring” w tym zakresie. A nie standardowe
potratowanie wg regulaminu. 5.
Gdyby kiedyś ten numer wrócił do systemu i miał być ponownie sprzedany
(powiedzianymi, że to nastąpi za16-30 mies) chciałabym, żeby był
zablokowany i
trafił do mnie. Jestem jednak przekonana, że pomogą mi Państwo w tej
sprawie
jeszcze w tym miesiąc
Czekam na
Państwa
odpowiedź. Proszę
najlepiej umówić mnie w głównym biurze obsługi klientów przy ul.
Piłsudskiego w
Krakowie z konkretnym konsultantem, który pomoże mi w zmianie ww
abonentów i
uruchomi mój nieaktywny numer 501926721. Mój nr puk do tego nr
to:
58557568.
Patrz
też oferta usług reklamowo – fotograficznych dla Waszej firmy na
stronie 2 oraz
informacje o EG STUDIO na reklamówkach i wydruku str 3.
ELA GAWIN - EG STUDIOAgencja
Reklamowo -
Fotograficzna i Bank
Twarzy
ul.
Bracka 15, Kraków, czynne pon - pt 11-20 Tel.
0606 285 176, biuro:
tel./ fax (012) 421 22 94 * przedstawiciele: 502 675 579, 0502 082 474 tel./
fax dom (012) 269 45 32 gg:
4762467, skype:
egawin tlen:
elagawin - mam kamerkę internetową i
mikrofon! Jestem codz. dostępna on line
WIĘCEJ
INFORMACJI O MNIE I O MOJEJ PRACY: www.egstudio.pl www.elagawin.pl ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EG
STUDIO ZAKRES DZIAŁALNOŚCI: 1 * usługi reklamowe,
graficzne i dot. obróbki komputerowej 2 * usługi
fotograficzne, studio fotograficzne, wykonywanie zdjęć,
warsztay fotograficzne *
Kalendarze, wizytówki, pocztówki reklamowe,
ulotki, plakaty i inne
materiały i gadżety reklamowe ( przygotowujemy, wykonujemy zdjęcia,
zapewniamy modeli) 3
* filmy reklamowe, videofilmowanie 4 usługi w zakresie
tworzenia stron www, prezentacji multimedialnych,
programowania itp. 5
* agencja
prasowo - fotograficzna (wspólpraca z mediami, bank fotografii,
redakcja tekstów) 6 * Bank Twarzy - agencja modelek,
statystów
i
aktorów * pośrednictwo w zatrudnianiu
personelu 5
*
organizacja imprez * działania artystyczne *
akcje kulturalno - społeczne: tj
druki i imprezy na rzecz pomocy bezrobotnym, promocji Krakowa i
polskiej
kultury 7 inne
Szeroki zakres naszych usług jest
odpowiedzią naszych klientów. Zespół
naszego studia to 12 osób, które na bieżąco biorą udział w realizacji
zleceń (dwóch fotografów, grafik, webmaster, specjalista ds. reklamy,
doradzca reklamowy, akwizytorzy, pracownicy terenowi, organizacyjni
i
ochrona. W razie potrzeby zatrudniamy dodatkowe osoby do pomocy,
z
którymi mamy podpisane stałe umowy o współpracy.
Polska
Telefonia Komórkowa Centertel sp. z o. o.
OFERTA REKLAMOWA DLA FIRMY ORANGE
Jako
specjalista ds.
reklamy i fotograf chciałam zwrócić Państwa uwagę
na kilka spraw. Moim zdaniem skomplikowane zasady promocji z ukrytymi
kosztami
nie budzą zaufania klientów.
Mogli by Państwo wysunąć się na czołówkę firm
telefonicznych
gdyby
zrezygnowali ze skomplikowanych promocji na rzecz prostych, stałych
zasad i
likwidacji utrudnień. Można by wykorzystać zmianę loga Idei na logo
firmy
Orange. Ja sama nie mam dotąd zdania na temat Waszej nowej oferty, mam
wrażenie, że najbardziej kłopotliwe są reguły lansowane przez Erę.
Gdybyście
zaczęli upraszczać promocje i iść na rękę klientom, szybko wizerunek
Orange
poprawiłby się.
Jako firma służę pomocą
fotograficzną,
reklamową i w zakresie organizacji imprez. Proszę zwrócić uwagę na moje
reklamy
– na stronie i w innych linkach. Może warto pomyśleć imprezach
plenerowych dla młodzieży, akcjach z
logiem firmy i działaniach prospołecznych to poprawiło by Wasz
wizerunek i
zwiększyło by zaufanie klientów.
Wasza firma i tak jest na tyle bogata,
ze
stać Was na różne akcje dodatkowe. Więc podjęcie ich tylko poprawi Wasz
wizerunek. Służymy szerokim wachlarzem
usług z zakresu naszej działalności.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------