POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ:
kliknij:
www.elagawin.pl

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ela Gawin

LIST OTWARTY DO FIRMY ORANGE:
12.II. 2007, poniedziałek

 
SZANOWNI PAŃSTWO...

Mam duży problem, bo straciłam kilkanaście dni temu mój numer telefonu 0501 926 721 - podjęłam działania wyjaśniające w tej sprawie - wysłałam pisama do zarządu Orange. Dzisiaj dostałam odpowiedź z biura obsługi klientów, że odzyskanie numeru jest nie możliwe... Opisuję ten problem szczegółówo dalwej.

MAM AWARIĘ NUMERU:
Mój numer Orange 0501 926 721 nie działa, bo zapomniałam uzupełnić kartę i wyłączono go (usunięto z systemu Orange). Dzisiaj dostałam odpowiedź z Warszawy w sprawie reklamacji tej sytuacji - że nie można nic zrobić. Korzystam tego numeru od 8 lat. Nie mogę sobie pozwolić na jego stratę. W styczniu br odebrałam kilka tysięcy reklam z drukarni z tym numerem i jest on na setce ulotek, reklamach i witrynach www które produkowałam w latach 1999 - 2007 (reklama działalności, którą prowadzę - Agencji Reklamowo - Fotograficznej  i mnie jako osoby).  Prawie codziennie ktoś dzwoni na ten numer a potem na stacjonarny numer mojego biura i ma do mnie pretensje dlaczego ta komórka nie działa... Jego blokada utrudnia pracę mnie i wielu osobom. Blokuje działania Banku Twarzy, który prowadzę, utrudnia pomoc w szukaniu pracy dla naszych modeli i statystów i pracę nad naszymi imprezami. W lutym i marcu mam dwie duże imprezy fotograficzne, także pod tym kontem wydrukowaliśmy już mateiały - jak się dzisiaj okazuje - z niedziałającym numerem...


Kolega informatyk specjalizujący się w systemach telefonicznych tłumaczył mi, że dla właściciela sieci wszystko jest możliwe.
Niestety w piśmie, które dostałam od Państwa pisze że to jest nie możliwe, bo nie zakłada tego regulamin. Bardzo się tym martwię... 

Podjęłam decyzję o wysłaniu kolejnego odwołania w tej sprawie do Państwa.
Postanowiłam też równolegle podjąć kampanię - zmierzającą do rozwiąznia mojego problemu. Jej elementem jest załóżenie tej strony, którą reklamują w internecie. Planuję nterwencję w zarządzie Orange w Angli, u partnerów Orange, kontakt z prasą - mediami, w fundacjach ochrony konsumentów itp.  Co prawda nie mam wiele czasu na te wszystkie działania. Ale zaczęłam je powoli podejmować...
Wczoraj wysłałam maile wszystkim znajomym o tym jak dużym stresem jest dla mnie ta sytuacja:

MOJE LISTY MAILOWE DO ZNAJOMYCH O UTRACIE NUMERU:
www.elagawin.pl/telefon

Nie mam środków, żeby zapłacić Państwu 700 zł za przywrócenie numeru. Ale i tak nawet nikt tego nie proponuje proponują. Wolałabym zamówić z tym numerem jakiś droższy abonament. Na dzień dziejszy moje studio pracuje tylko na swoje koszty...  Tym bardziej strata jednego numeru, w który wiele zainwestowałam jest dużym problemem i przykrością.  Osobiście uważam, że zasługujemy na pomoc w tej sprawie...



Nie mam do Państwa pretensji, przeciwnie cenię Waszą firmę i usługi. Kupiłam mopim rodzicom telefony w Państwa sieci. Jestem pewna, że odzyskanie mojego numeru jest możliwe, tylko muszę dotrzeć do decydentów Orange... mam po prostu wrażenie, ze odwołania w biurze obsługi klientów są rozpatrywane mechanicznie. A ja chciałam dotrzeć z tym apelem do Waszego zarządu.
Wierzę w to, że ten mail albo jakiś inny list, który jeszcze wyślę  naprawi tą sytuację.
Czytałam na forach dyskusynych, że wiele osób przeżyło podobny dramat - utratę numeru bez szansy jego odzyskania. Myślę, że tą zasadę warto zmienić, bo uderza w Państwa klientów.  Nr telefonu podaje się znajomym, przyjacielom, w kontaktach zawodowych, klientom itp. Jego utrata to ogromny stres dla każdej osoby. Państwa firma ma wizerunek korporacji która interesuje się losami swoich klientów i dba o ich szczęście, zdjęcia w Waszych reklamach pokazują ludzi uśmiechniętych i zadowolonych, widoczne jest przesłanie, że ważny jest dla Was każdy konsument, bez względu na to ile zostawia u Was w kasie. Że ważny jest człowiek i jego problemy... Żę liczy sie wizerunek firmy i jej oferta.
Wierzę więc, że mój apel zostawnie więc pozytywnie przyjęty. Zwłaszcza, że w moim przypadku utrata numeru to stres i kłopot dla wielu osób i dla działalności mojej firmy która w wielu plaszczyznach nie jest komercyjna ale prospołeczna. Nasza agencja jest instytucją pożyteczną społecznie, liczymy na Państwa wsparcie...  Nawet dzisiaj pomogłam jednej z krakowskich szkół w organizacji pokazu audiowizualnego - przekazując do prezentacji bezpłatnie nasze zdjęcia o Krakowie. Poświeciłam czas w organizację tej akcji. Chętnie pomagam innym, ale ja też chciałabym, żeby ktoś mnie pomagał... Taki jest konieczny mechanizm naszej pracy. czy pomogą mi Państwo?

Dalej załączam pismo, które wysłałam dzisiaj do Waszego zarządu. A na końcu tego pliku - podaję moje pomysły reklamowe - co mogą Państwo zmienić i na co zwrócic uwagę w swojej działalności...

Na tej stronie podaję moje dane i dane firmy którą prowadzę.  Co jakiś czas będę dodawać komentarze jak rozwija się ta sprawa...

Bezpośredni kontakt telefonicznydo mnie: 0606 285 176, nr do mojego studia na Bracką: 012-421 22 94, nr domowy: 012-269 45 32

- Ela Gawin
fotograf - spec. ds. reklamy






Piszę ten list do moich znajomych z próbą o pomoc. Proszę wyślij ten list komuś kto ma dobry kontakt z firmą Orange lub zna kogoś z zarządu...

__________________________________________________________________________________

Nad. Elżbieta Gawin
dziennikarz – spec. ds. reklamy
Agencja  Reklamowo  -  Fotograficzna „EG STUDIO”
Kraków .12.I. 2007 rok, poniedziałek

ZARZĄ ORANGE I DZIAŁ REKLAMACJI POP ORANGE                                                           
Polska Telefonia Komórkowa Centertel sp. z o. o.
Ul. Skierniewicka 10 a,  01-230 Warszawa

PISMO DO FIRMY ORANGE Z PROŚBA O POMOC W ODZYSKANIU NR 0501 926 721

          Dzisiaj (tj. 12.II.2007) dostałam pismo polecone z Biura Obsługi Klienta od Pani Agnieszki Rozpędowskiej, że nie da się przywrócić mojego numeru Orange POP, który przez pomyłkę straciłam (nie przedłużając w porę karty). Bardzo mnie to zmartwiło… Mówiąc szczerze byłam pewna, że pomogą mi Państwo w tej sprawie. Wielu znajomych tłumaczyło mi, że takie przywrócenie numeru to nie jest żaden problem dla operatora sieci komórkowej. Przez minione 3 tygodnie bez tego numeru, ciągle muszę wszystkim tłumaczyć dlaczego ten numer nie działa… Państwa odmowa oznacza dla mnie ogromne problemy i stres. Boje się, ze ta decyzja może oznaczać nawet upadek mojej firmy. Oraz utratę mojej wiarygodności. I kłopoty osób dla których pracuję…  
    
       Dlatego ponawiam moje odwołanie w tej sprawie. Zależy mi, żeby to pismo trafiło do zarządu Orange. Numer ten jest mi bezwzględnie potrzebny do pracy. Proszę o wyjątkowe potraktowanie.W styczniu 2007 odebrałam z drukarni 20 000 reklam z tym numerem, które rozprowadzam, ta strata numeru to dla mnie ogromny problem. Także dla osób i firm które reprezentuję.  Proszę o skierowanie mojego odwołania do zarządu sieci Orange. A nie rozpatrywanie go tylko na poziomie Biura Obsługi Klienta. Czekam na Państwa odpowiedź. Będę też już od dzisiaj - na własną rękę - szukać pomocy w zarządach biznes partnerów Orange (za granicą, w Telekomunikacji Polskiej i w innych firmach). Zaplanowałam, też, że będę pisać w tej sprawie do gazet i mediów, z prośbą o wsparcie i pomoc w dotarciu do Państwa zarządu (jestem dziennikarzem i tak raz w miesiącu kontaktuję się z wieloma mediami wysyłając im materiały do druku). Ktoś musi mi pomóc w tej sprawie… Uruchomiłam specjalną stronę www na ten temat: Kopia pisma do Państwa: www.elagawin.pl/orange     

        Nie mam do Państwa pretensji, rozumiem, że to dodatkowy problem, włączenie takiego numeru. Jednak z drugiej strony informatyk specjalizujący się w systemach sieci telefonicznych tłumaczył mi ostatnio w Biurze Ochrony Konsumentów, gdzie byłam z powodu straty ww numeru Orange - że tak naprawdę ponowne włączenie mojego numeru przez Orange to kwestia 3 minut pracy   informatyka i tego by dostał takie polecenie od swojego przełożonego. Udało mi się też dotrzeć do informatyka pracującego dla brytyjskiego Orange, który mówi, że uruchomienie mojego numeru to żaden problem, a przeszkodą są tylko Państwa zasady a nie ograniczenia systemu informatycznego. Rozumiem, że Państwo nie praktykują odzyskiwania numerów, skoro taki jest mechanizm regulaminu. Jednak moja sytuacja jest zupełnie indywidualna. W ostateczności pozostaje też opcja przyporządkowania mi tego numeru gdy wróci automatycznie do systemu za 12-30 mięsięcy (zablokowanie go dla mnie). Nie muszę chyba czekać tak długo… Bardzo proszę o ponowne przeanalizowanie mojego problemu. Pozwolę sobie przypomnieć szczegóły:

         W sobotę 27.I. 2007 – 17 dni temu stwierdziłam, że mój telefon o numerze: 0501 926 721 nie działa. Zagapiłam się i nie dokupiłam karty – to numer POP i wymaga czasami dokupywania kart, żeby działał. W salonie Orange że minęło dwa tygodnie od terminu ostatniego dnia aktywności tego numeru i teraz mój numer 0501926721 jest usunięty z systemu (lub zablokowany). Jak ktoś do mnie dzwoni: zgłasza się informacja: nie ma takiego numeru.
Prowadzę działalność gospodarczą, jestem na co dzień zajęta, nie mam czasu sprawdzać niektórych terminów, przeoczyłam ten termin konieczności przedłużenia aktywności karty mojeo telefonu. Nie sądziłam, że może dojść do blokady numerów. Miałam już dwa razy taką sytuację i w punkcie obsługi Orange odblokowano mi od razu ten sam numer. Dostaję od Was dużo reklam i sms-ów, sądziłam że w takiej sytuacji dostane jakąś wiadomość. Nie przypuszczałam, że odzyskanie numeru może być takim problemem…
Dodam, że zaraz na drugi dzień po wyłączeniu numeru interweniowałam w tej sprawie w salonie Orange. Okazało się, że jest za późno bo minęło 20 dni od dezaktywacji numeru. Dlaczego więc wyłączono numer tak późno? Przez to nie zorientowałam się w problemie i straciłam te 20 dni na reklamacje. Miałam już dwa razy sytuację utraty tego samego numeru przez niedokupienie karty i przywrócono numer po interwencji w salonie, myślałam więc, ze nie będzie problemu i tym razem. Gdybym zdawała sobie sprawę, że dojdzie do rzekomej utraty numeru zapisałabym we wszystkich notesach datę wygaśnięcia aktywacji. Gdy kupowałam ta kart.ę – razem a aparatem! 8 lat temu wtedy był zupełnie inny regulamin w tej sprawie i inne zasady (to były pierwsze lata działania Idei w ogóle).
     Proszę o pomoc w odzyskaniu numeru, jak najszybciej, gdyż numer ten jest mi potrzebny do celów zawodowych. Korzystałam z niego przez ostatnich 7 lat, jest szeroko rozreklamowany. Prowadzę w Krakowie działalność gospodarczą – Agencję Reklamowo - Fotograficzną.
Od działalności, którą prowadzę zależy praca nie tylko moja i firmy, ale przede wszystkim praca wielu osób, gdyż prowadzę też między innymi Bank Twarzy – zajmuję się pośrednictwem pracy dla statystów, modeli i aktorów. W tej chwili straciłam kontakt z klientami. I nie mogę pomagać w szukaniu pracy potrzebującym młodym osobom, które się do nas zgłaszają. Jestem też w trakcje organizacji lutowej wystawy zdjęć o Krakowie i imprezy dla młodzieży w tym czasie, w klubie Squad, to działania charytatywne na rzecz społeczności lokalnej. Mój unieruchomiony numer, na którym nie ma nawet sekretarki przekreśla tą imprezę i naraża na straty finansowe mnie i jej uczestników. Mogłabym długo wymieniać inne problemy wynikające z faktu stracenia – blokady ego numeru. Pracuję na co dzień w zawodach: specjalisty ds. reklamy, dziennikarza i fotografa. Z numeru tego korzystam wiele razy w ciągu dnia dla potrzeb zawodowych. Z góry dodam, że mam nadzieję, że Państwa pomoc nie będzie oznaczać dla nie dodatkowych kosztów, działalność którą prowadzą to małe studio i aktualnie mam większe koszty niż zyski. Dlatego tym bardziej brak telefonu jest dla mnie przykrością i stresem. Mogę najwyżej uregulowac jakąś opłatę w ramach której dostanę bezpłatne minuty i średniej wysokości abonament. Z góry dziękuję za pomoc…

MOJE PROPOZYCJE ROZWIĄZANIE PROBLEMU:
1  Jestem zainteresowana podpisaniem z Wami umowy abonenckiej i zmiany statusu tego numeru z POP na abonament na firmę, taki jak wykupiłam, dla mojej matki na nr 0502 675 5 79 (założony na jej nazwisko: Helena Gawin). Posiadam też trzeci numer u Was, który kupiłam ojcu: 0502 082 474 (zarejestrowany na moje nazwisko) w trybie: MOJA IDEA, też chciałabym go zmienić na zwykły abonament na firmę. Zarówno POP jak i MOJA IDEA ma niewygodne warunki przedłużania karty lub limitu z korzystania środków na karcie (termin czasowy), co powoduje, ze mało korzystam z tych telefonów. I nie pamiętam tych zasad.
2. Mogę zgodzić się nawet na wysoki abonament
3. Mogą mi też Państwo przydzielić ten numer w trybie: numer na życzenie. Jednak nie stać mnie na 700 zł opłaty
4. Liczę, ze firma Orange okaże życzliwość i poparcie mojej firmie i działalności. Proszę Państwa o pomoc i „sponsoring” w tym zakresie. A nie standardowe potratowanie wg regulaminu.
5. Gdyby kiedyś ten numer wrócił do systemu i miał być ponownie sprzedany (powiedzianymi, że to nastąpi za16-30 mies) chciałabym, żeby był zablokowany i trafił do mnie. Jestem jednak przekonana, że pomogą mi Państwo w tej sprawie jeszcze w tym miesiąc
 
Czekam na Państwa odpowiedź. Proszę najlepiej umówić mnie w głównym biurze obsługi klientów przy ul. Piłsudskiego w Krakowie z konkretnym konsultantem, który pomoże mi w zmianie ww abonentów i uruchomi mój nieaktywny numer 501926721. Mój nr puk do tego nr to:  58557568.

Patrz też oferta usług reklamowo – fotograficznych dla Waszej firmy na stronie 2 oraz informacje o EG STUDIO na reklamówkach i wydruku str 3.

Z poważaniem, Elżbieta Gawin

 ELA GAWIN - EG STUDIO - FOTO REKLAMY   www.elagawin.pl/fotoreklamy

TO NASZE REKLAMY,   KTÓRE REPRODUKUJEMY NA PAPIERZE FOTOGRAFICZNYM LUB KARTONI E JAKO ULOTKI
  TU POJAWIA SIĘ KILKASET RAZY ZABLOOWANY NR  0501 926 721

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 ELA GAWIN - EG STUDIO Agencja Reklamowo - Fotograficzna i Bank Twarzy

ul. Bracka 15, Kraków, czynne pon - pt 11-20
Tel. 0606 285 176, biuro: tel./ fax (012) 421 22 94 * przedstawiciele: 502 675 579, 0502 082 474
tel./ fax dom (012) 269 45 32
gg: 4762467,  skype: egawin    tlen: elagawin - mam kamerkę internetową i mikrofon! Jestem codz. dostępna on line

WIĘCEJ INFORMACJI O MNIE I O MOJEJ PRACY:
www.egstudio.pl
www.elagawin.pl
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EG STUDIO ZAKRES DZIAŁALNOŚCI:
1 *  usługi reklamowe, graficzne i dot. obróbki komputerowej
2  * usługi fotograficzne, studio fotograficzne, wykonywanie zdjęć, warsztay fotograficzne
* Kalendarze, wizytówki, pocztówki reklamowe, ulotki, plakaty i inne materiały i gadżety reklamowe ( przygotowujemy, wykonujemy zdjęcia, zapewniamy modeli)
3 * filmy reklamowe, videofilmowanie
4  usługi w zakresie tworzenia stron www, prezentacji multimedialnych, programowania itp.
5 * agencja prasowo - fotograficzna (wspólpraca z mediami, bank fotografii, redakcja tekstów)
6 *  Bank Twarzy - agencja modelek, statystów i aktorów  * pośrednictwo w zatrudnianiu personelu 
* organizacja imprez * działania artystyczne * akcje kulturalno - społeczne: tj  druki i imprezy na rzecz pomocy bezrobotnym, promocji Krakowa i polskiej kultury
7 inne

Szeroki zakres naszych usług  jest odpowiedzią naszych klientów. Zespół naszego studia to 12 osób, które na bieżąco biorą udział w realizacji zleceń (dwóch fotografów, grafik, webmaster, specjalista ds. reklamy, doradzca reklamowy, akwizytorzy, pracownicy terenowi, organizacyjni i  ochrona.  W razie potrzeby zatrudniamy dodatkowe osoby do pomocy, z którymi mamy podpisane stałe umowy o współpracy.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 



Polska Telefonia Komórkowa Centertel sp. z o. o.
OFERTA REKLAMOWA DLA FIRMY ORANGE

Jako specjalista ds. reklamy i fotograf chciałam zwrócić Państwa uwagę na kilka spraw. Moim zdaniem skomplikowane zasady promocji z ukrytymi kosztami nie budzą zaufania klientów.

       Mogli by Państwo wysunąć się na czołówkę firm telefonicznych gdyby zrezygnowali ze skomplikowanych promocji na rzecz prostych, stałych zasad i likwidacji utrudnień. Można by wykorzystać zmianę loga Idei na logo firmy Orange. Ja sama nie mam dotąd zdania na temat Waszej nowej oferty, mam wrażenie, że najbardziej kłopotliwe są reguły lansowane przez Erę. Gdybyście zaczęli upraszczać promocje i iść na rękę klientom, szybko wizerunek Orange poprawiłby się.

Jako firma służę pomocą fotograficzną, reklamową i w zakresie organizacji imprez. Proszę zwrócić uwagę na moje reklamy – na stronie i w innych linkach. Może warto pomyśleć imprezach plenerowych dla młodzieży, akcjach z logiem firmy i działaniach prospołecznych to poprawiło by Wasz wizerunek i zwiększyło by zaufanie klientów.

Wasza firma i tak jest na tyle bogata, ze stać Was na różne akcje dodatkowe. Więc podjęcie ich tylko poprawi Wasz wizerunek.  Służymy szerokim wachlarzem usług z zakresu naszej działalności.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MOJE LISTY MAILOWE DO ZNAJOMYCH O UTRACIE NUMERU: www.elagawin.pl/telefon